loading...
توی تنها تک سوار
معین بازدید : 455 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 آموزش زبان هندی

 

 

آموزش زبان هندی را اگر  از همان ابتدا جدی گرفته و با متدی مناسب شروع کنید خیل زود می توانید به نتایج بسیار درخشان و قابل قبولی دست یابید.علاقه مندان به زبان هندی اگر دوست دارند تا در کمترین زمان ممکن به بهترین سطح یادگیری در این زبان برسند ما پیشنهاد میکنیم تا از مجموعه فوق  به روش پیمزلر استفاده نمایند. این مجموعه ارزشمند دارای ۱۰ فایل صوتی بوده و به همراه ان برای شما خریداران یک کتاب واژه نامه الکترونیک انگلیسی به هندی نیز ارسال می گردد تا با بالاترین کیفیت ممکن بتوانید به یادگیری این زبان بپردازید.در این روش نیز از متد مشهور پیمزلر استفاده کرده ایم و برای شما یک کتاب الکترونیک و چندین فایل صوتی و یک دیکشنری بسیار پیشرفته نیز ارسال می کنیم تا در امر یادگیری آموزش زبان هندی بتوانید موفق تر از گذشته باشید.

همه می دانیم برای یادگیری و آموزش زبان هندی تنها استفاده از یک متد خوب کفایت نمی کند.شما حتما باید اراده ای محکم داشته باشید و برای این کار زمانی را در نظر بگیرید و هر روز به تمرین و تکرار بپردازید تا بتوانید در نهایت نتیجه لازم را کسب کنید.همین الان برای سفارش تلفنی مجموعه فوق می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نماید.ما در فروشگاه سامان خرید مجموعه فوق را در قالب یک عدد دیسک برایتان به صورت خریداینترنتی ارسال خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید تنها با گوش دادن به فایل های صوتی درون مجموعه آموزش زبان هندی بعد از طی مدتی به سطح بالایی در این زبان دست یابید و مهارت مکالمه را پیدا کنید. کافیست تا در کار خود استمرار داشته باشد و روزانه به فایل های درون مجموعه گوش فرا دهید.

روش محبوب پیمزلر با تکرار های هوشمندانه خود در این آموزش به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر به انچه می خواهید برسید.زبان هندی در واقع به یک زبان هند و آریایی گفته می شود که در هندوستان شمالی و مرکزی از ان به عنوان زبان رسمی استفاده می کنند.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

 

کافیست تا کمی به انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید به راحتی از این مجموعه ارزشمند نهایت استفاده را ببرید. در زیر توضیحاتی درباره این محصول برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان امده کرده ایم که می توانید ملاحضه بفرمایید.

 

یادگیری زبان هندی

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.شنیدن دروس مجموعه آموزش زبان هندی بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.
* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری‏ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:7  توسط نیما  |  نظر بدهید

تعمیرات برج خنک کننده

آموزش زبان اندونزیایی

 

 

علاقه مندان به یادگیری زبان اندونزیایی انروز برایتان مجموعه ای ارزشمند و بسیار عالی را در نظر گرفته ایم که با راحت ترین روش های ممکن به شما به صورت قدم به قدم و نکته به نکته آموزش مکالمه زبان اندونزیایی را نشان می دهد.این مجموعه ارزشمند دارای ۱۲ قسمت فایل صوتی بوده و به همراه ان نیز یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به اندونزیایی نیز وجو%:.7

 

ما مجموعه فوق را  در اقلب یک عدد دیسک به صورت خرید اینترنتی برایتان در سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.شما عزیزان می توانید با زمان گذاشتن به صورت روزانه و گوش فرا دادن به فایل های صوتی درون مجموعه به تدریج با این زبان آشنایی کامل پیدا کنید.در این اموزش نیز از روش معروف پیمز لر استفاده کرده ایم تا با تکرار های به موقع و هوشمندی که انجام می شود شما مفاهیم  آنرا بهتر درک کرده و در نتیجه سریع تر  بتوانید مکالمه با زبان اندونزیایی را اغاز نمایید.

 

 

 

 

زبان اندونزیایی  گویش استاندارد زبان مالایی بوده و در حال حاضر به عنوان زبان رسمی کشور اندونزی استفاده می شود.کافیست کمی به انگلیسی وارد باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از این اموزش بی نظیر ببرید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان قرار داده ایم که می توانید ملاحضه نمایید.

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:7  توسط نیما  |  نظر بدهید

بی شک اگر بخواهیم

آموزش زبان ایرلندی

 

 

 

برای علاقه مندان به یادگیری زبان ایرلندی امروز مجموعه ای بی نظیر و بسیار ارزشمند را در نظر گرفته ایم که در مت بسیار کوتاهی می تواند شما را در مکالمه این زبان بسیار حرفه ای نماید. شما عزیزان در این مجموعه آموزشی می توانید از ۸ فایل صوتی و یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به ایرلندی استفاده نمایید و با صرف زمانی کوتاه در هر روز به تدریج شاهد پیشرفت خود در این زمینه خواهید بود.

 

ما این مجموعه ارزشمند را در فروشگاه سامان خرید در قالب یک دیسک برایتان ارسال می کنیم و امکان خرید اینترنتی را نیز برایتان فراهم کرده ایم تا براحتی در هر مجای ایران که باشید بتوانید خرید خود را انجام دهید.در این روش نیز از متد مشهور پیمزلر استفاده کرده ایم و با تکرار های هوشمندی که انجام می شود شما به صورت کاملا عمیق با زبان ایرلندی آشنا خواهید شد.این زبان به عنوان زبان رسمی مردمان ایرلند شمالی و جنوبی شناخته شده و همچنین به عنوان یکی از زبان های رسمی اتحادیه اروپا به شمار می رود.شما عزیزان با تهیه این اموزش و با صرف زمانی مشخص در طی روز می توانید این امید را داشته باشید که در طی دو ماه به سادگی مکالمه اولیه خود را به صورت ایرلندی انجام دهید .

* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:6  توسط نیما  |  نظر بدهید

عقربه کوچک

آموزش زبان کره ای

 

آموزش زبان کره ای را اگر با متدی  کاملا علمی و عملی شروع کنید قطعا می توانید به موفقیت های چشم گیری دست یابید.امروز برای علاقه مندان به زبان کره ای مجموعه ای ارزشمند را اماده کرده ایم که بوسیله ان می توانند خیلی زود به زبان کره ای کاملا مسلط شوند و براحتی مکالمه کنند.این مجموعه ارزشمند دارای ۱۰ فایل صوتی بوده و به همراه ان نیز یک کتاب واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به کره ای  نیز موجود است که برایتان ارسال می گردد.شما تنها کافیست تا هر روز به این فایل های اموزشی گوش دهید و پس از مدتی خواهید دید که روند رو به پیشرفتی را طی نموده اید.در این روش اموزشی از متد معروف پیمز لر استفاده کرده ایم تا با تکرار های هوشمندی که انجام می دهد شما را هر چه سریع تر نسبت به یادگیری این زبان مسلط تر  نماید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خریداینترنتی آموزش زبان کره ای را فراهم کرده ایم و براحتی می  توانید اقدام به خرید این کالا کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.مهمترین موضوع در روند آموزش یک زبان این است که قرار است از چه تکنیک و روشی برای این کار استفاده شود و قطعا اولین قدم را اگر بتوانید با موفقیت بردارید می توانید در ادامه راه موفق تر از قبل ظاهر شوید.

 شما با خرید آموزش زبان کره ای فوق در واقع مجموعه ای از فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی و همچنین یک دیکشنری بسیار پیشرفته را دریافت خواهید کرد و از این پس دیگر همه چیز در اختیار شما است و باید کمی تلاش و کوشش و پشتکار را چاشنی کار خود کنید تا بتوانید خیلی زود به نتیجه دلخواه دست یابید.

کره ای زبان رسمی دو کشور کره شمالب و جنوبی می باشد و در منطقه ای از چین یک ایالت خود مختار وجود دارد که ان نیز به زبان کره ای سخن می گوید و همچنین در بسیاری از کشورها از جمله ژاپن و فیلیپین و کانادا نیز گروه زیادی هستند که کره ای صحبت می کنند و در کل جمعیتی در حدود ۸۰ میلیون نفر در جهان به این زبان مکالمه می کنند.در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما عزیزان اماده کرده ایم که می توانید مطالعه نمایید.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.* اگر تا اندازه اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری این زبان کمک خواهد کرد.

اگر در میان دوستان و عزیزان خود کسانی دارید که علاقه مند به آموزش زبان کره ای هستند ئولی نمی دانند باید از کجا و چگونه شروع کنند پیشنهاد می کنیم حتما این مجموعه بی نظیر را برایشان تهیه نمایید و راه را برای آنها هموارتر از گذشته کنید.هر کجای ایران عزیز که باشید تنها در عرض چند روز ما بسته شما را برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

یادگیری زبان کره ای را با مجموعه آموزش زبان کره ای که ما برایتان در نظر گرفته ایم برای خود شیرین و لذت بخش خواهید کرد. همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.
* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری‏ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:6  توسط نیما  |  نظر بدهید

علاوه بر آن وقتی

آموزش زبان لیتوانیایی

 

 

اگر علاقه مند به یادگیری زبان لیتوانیایی دارید و دوست دارید تا با این زبان آشنایی کاملی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم تا از مجموعه اموزشی که در این زمینه برایتان قرار داده ایم استفاده نمایید.این مجموعه با نامآموزش زبان لیتوانیایی بوده و به روش معروف پیمزلر به شما قدم به قدم و نکته به نکته تمام موارد مورد نیاز را نشان خواهد داد.
وجود تکرار های هوشمند و به موقع که در روش پیمزلر معروف  می باشد مهمترین رکن یادگیری در این اموزش به حساب می آید.شما در این مجموعه ۱۳ فایل صوتی اموزشی دارید و یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به لیتوانیایی که به راحتی می توانید تمام نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنید.

 

ما  در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خرید اینترنتی را فراهم اورده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به تهیه این محصول نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.ما این مجموعه ارزشمند را در قالب یک دیسک برایتان ارسال می کنیم.زبان لیتوانیایی زبان رسمی جمهوری لیتوانی بوده و یکی از زبان های رسمی اتحادیه اروپا محسوب می شود. در اروپا حدود ۴ میلیون نفر به این زبان مکالمه می کنند.

شما فقط کافیست تا در هر روز زمانی را به یادگیری و آموزش این زبان اختصاص دهید و تنها به گوش دادن فایل های صوتی بپردازید.ما قول می دهیم با روش پیمزلر شما می توانید شاهد پیشرفت خود در این زمینه باشید.

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:5  توسط نیما  |  نظر بدهید

آموزش زبان نروژی

آموزش زبان نروژی

 

 

آموزش زبان نروژی را از پایه و با بهترین روش دنیا به شما اموزش خواهیم داد.اگر علاقه مند به یادگیری زبان نروژی هستید و دوست دارید تا هر چه سریعتر با این زبان آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما از مجموعه فوق استفاده نمایید. این مجموعه با روش معروف پیمزلر به شما به صورت قدم به قدم و نکته به نکته آموزش مکالمه زبان نروژی را نشان می دهد و قطعا خواهید دید پس از مدتی به مهارت بالایی در این زمینه دست یافته اید.در این مجموعه ارزشمند شما تعدادی فایل صوتی و کتاب های الکترونیک و یک دیکشنری قوی نیز ردیافت خواهید کرد تا در روند آموزش زبان نروژی بتواند به شما کمک نماید.قطعا یادگیری زبانی غیر از انگلیسی به خاطر اینکه هیچ گونه اشنای حتی با نحوه تلفظ لغات و املا و ساختار نوشتنشان نداریم ممکن است در نگاه اول کمی دشوار و سخت باشد.اما دقیقا کاری که در متد پیمزلر انجام  می پذیرد این است که با روشی به شما آموزش زبان نروژی را نشان خواهد داد که حتی خودتان هم باورتان نخواهد شد تا این حد یادگی زبانی غیر از زبان مادری راحت باشد.

 

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به مجموعه فوق امکان خریداینتنرتی را فراهم کرده ایم وهمین الان می توانید براحتی اقدام به تهیه این محصول نمایید.در این مجموعه ۱۲ فایل صوتی آموزشی موجود است که به همراه یک کتاب واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به نروژی برایتان ارسال می گردد.شما با این مجموعه بدون هیچ گونه مشکلی می توانید تنها با روزانه نیم ساعت کار پس از مدت کوتاهی به مهارت قابل توجهی در زبان نروژی دست یابید.همین الان برای تهیه مجموعه آموزش زبان نروژی می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید.از طریق سایت و با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول نیز می توانید اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

وجود تکرار های هوشمند که خاصیت اصلی متد پیمز لر است به شما کمک می کند تا در  زمان کوتاه تری به زبان فوق مسلط شوید.زبان نروژی جز زبان هند و اروپایی بوده و شاخه ای از زبان های اسکاندیناوی به شمار می رود و از خانواده زبان های زرمنی محسوب می شود.از این :.7.ا وجود مجموعه آموزش زبان نروژی دیگر یادیگری این زبان یک رویا نخواهد بود و خیلی زودتر از آنچه که تصور می کنید می توانید به آن مسلط شوید.

 

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر توضیحاتی برگفته از سایت سی دی پرشین برایتان در نظر گرفته ایم که اطلالعات شما را درباره این مجموعه اموزشی افزایش می دهد.

* اگر تا اندازه اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید، آموزش زبان نروژی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری این زبان کمک خواهد کرد.
* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.
* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 989